color Doggy

Wat is het toch leuk om met de Chameleon Color Tones te kleuren! Eens je ze gewoon bent verleer je het niet meer. Ik ben een persoon die graag dieren of fantasy inkleurt. Deze keer is het een hondje geworden dat ik van mijn Pinterest geprint heb. Ik heb al vaker zitten kleuren met deze markers... Toch heb ik tot het besluit gekomen dat ik papier nodig had dat geschikt is voor dit soort stiften.

Dan heb je je tekening voor je liggen, en begin je te denken, hoe moet ik hier in godsnaam aan beginnen. Voor mij is dit niet moeilijk, want als je in laagje wilt werken begin je best met het lichtste kleur, toch in dit geval. Zoals je kan zien heb ik verschillende tinten gebruikt. laag na laag bouw je op tot je het resultaat goed vind. 



Bij deze tekening heb ik de volgende markers gebruikt :
NU1 , NU3, YO3, BR2, BR5, PK3, CG8, BK4.






Ik ben enorm blij dat mij tekening gelukt is, zo makkelijk is het niet om met stift te "kleuren" De achtergrond heb ik bewust zo gelaten, want met stiften werken voor achtergronden is niet aan te raden. vergeet niet dat dit markers zijn, dus ze gaan door het papier!  Ik raad deze Chameleon Color Tones echt wel aan, voor meer info kan je terecht op de Facebook van Dhondt Hobby Products
Mede mogelijk gemaakt door deze firma, zie de website :  Dhondt Hobby Products



Voor meer info over het gebruik van deze markers zie mijn review

Copyright © Kleurvitality

Aanbevolen post

iguana - leguaan : intricate ink Animals in Detail

For this wonderful iguana, I have taken my time to color, there are so many hours in it! But I  love animals to colorize. First of all i di...