Big Mandala

Ik heb de eer gekregen een Mandala poster in te kleuren. Deze was gaaf om te doen, en wat ik leuk eraan vind is dat ze niet te druk is. Ik kon ze natuurlijk helemaal ingekleurd hebben, elk hokje en vakje, maar bewust is dit niet gebeurt. Ik heb deze ingekleurd met de Sabilo stiften. Ze kleuren er heel losjes op, je hoeft niet op je stift te drukken, de inkt gaat mooi in het papier en droogd direct op. Het papier mocht voor mij persoonlijk iets dikker zijn, maar dat is dan mijn persoonlijke voorkeur. Deze komt uit de rode Mandala koker.







Een Appeltje tussenin tegen de dorst en honger





Aanbevolen post

iguana - leguaan : intricate ink Animals in Detail

For this wonderful iguana, I have taken my time to color, there are so many hours in it! But I  love animals to colorize. First of all i di...