Kleuren op nummer : Marilyn Monroe

Inderdaad je ziet het goed, hier heb ik eens iets heel anders geprobeerd. Ik vond het wel gaaf om dit te doen, in het boek staat het ook, probeer iets anders, zo gezegd, zo gedaan. Hiervoor heb ik mijn Stabilo 88 stiften er bij genomen, krulletjes, streepjes,bogen... het kan allemaal. Aan het filmpje zie je hoe ik te werk ging, ik heb blauwe tinten genomen, de reden is dat ik blauw graag zie! Wel opletten met stiften! Stabilo gaat er niet door, maar ik weet niet wat andere stiften zouden doe, dus even een papier achter steken. Ik vind het echt mooi geworden.








Aanbevolen post

iguana - leguaan : intricate ink Animals in Detail

For this wonderful iguana, I have taken my time to color, there are so many hours in it! But I  love animals to colorize. First of all i di...