Aquarell Mandala

Ik heb er eens mijn enige echte mandala kleurboek bijgenomen en er in zitten kleuren met mijn Aquarell kleurpotloden. Ik ben echt blij met het resultaat. Eerst heb ik heel de mandala ingekleurd met de op water basis kleurpotloden, dan heb ik er een fijn verfborsteltje met water bijgenomen. Telkens ik men borsteltje nat maak veeg ik het even aan een papiertje zodat het borsteltje gewoon vochtig is. Het was soms echt wel fijn werk dus heb ik er ook voor gekozen om niet echt de kleuren in elkaar te laten vloeien, op de grotere stukken dan wel een beetje. Het enige echte mandala kleurboek is zeer geschikt om met Aquarell potloden te werken, uitstekend papier, en het gaat er zeker niet door, teminst als je het niet laat doordringen met water! Het papier en de potloden gaan dus perfect samen, ik zal dit nog eens doen. Ik heb het ook nog eens zitten filmen, scrol even naar beneden, om het te zien, enjoy.













Aanbevolen post

iguana - leguaan : intricate ink Animals in Detail

For this wonderful iguana, I have taken my time to color, there are so many hours in it! But I  love animals to colorize. First of all i di...