Aquarell uiltje

Hier is ze dan men uiltje uit Het betoverde woud, wat een zalige boek is dit toch. Zowel van tekeningen als het papier is het zeer aangenaam om in te kleuren. Ik heb er mijn Aquarelle kleurpotloden bijgenomen van Caran D'ache. Ik heb eerst men tekening helemaal ingekleurd, wat zijn het toch zachte potloden om mee te kleuren, en ze slijpen ook heel goed, ik hou er enorm van! Eens ik de tekening ingekleurd had heb ik er mijn potje water bijgenomen en een fijn verfborsteltje. Aan de slag dan maar, ik nam men borsteltje en een beetje water, dan goed af deppen, wat een mooi effect, dit kan je zien aan men tekeningen, enjoy!




Aanbevolen post

iguana - leguaan : intricate ink Animals in Detail

For this wonderful iguana, I have taken my time to color, there are so many hours in it! But I  love animals to colorize. First of all i di...