Intricate Ink: Animals in Detail Coloring Book

Intricate Ink: Animals in Detail Coloring Book . Dit is één van mijn favoriete boeken, en met de reden dat ik enorm graag dieren inkleur! Wanneer ik ze inkleur heb ik het gevoel dat ze tot leven komen, van zodra ik de ogen inkleur weet ik dat het goed zit! Deze keer heb ik gekozen om met men caran d'ache luminance potloden te kleuren, wat ik leuk vind ik kan ze stuk per stuk aanschaffen dan is het niet zo mega duur! Maar nu over de tekening zelf : ik heb gekozen voor de bearded dragon ( Baardagaam ) Wij zijn gewoon om deze dieren in bruine tinten te zien, maar had een afbeelding gevonden van een mannetje en die had mooie kleurtjes, dus daar had ik mijn inspiratie van. Het papier is fantastisch om te kleuren, ook al zou ik het liever zwaardere hebben om meer lagen aan te leggen, maar ik vind het aardig gelukt! Ik heb ze ook gefilmd . Enjoy!
video






Aanbevolen post

iguana - leguaan : intricate ink Animals in Detail

For this wonderful iguana, I have taken my time to color, there are so many hours in it! But I  love animals to colorize. First of all i di...