My girl

Ik ben gestopt met perfectionist te willen zijn. Of toch niet helemaal? Bij deze tekening heb ik mij totaal laten gaan. Een tekening van mijn dochter waar ik met liefde aan gewerkt heb. Ik heb wel gekeken voor details enz, maar het is  ' losser ' getekend. Zoals je kan zien op de foto heb ik nog veel details te leren. Ik weet dat er jaren over gaan om er een goed werk van te maken. Ik heb tijd! Ik kan wel duizend keer kijken naar mijn tekening en daar leer ik uit, dat ik moet werken tussen licht en donker. dieptes en schaduwen zijn ook niet al te makkelijk. Het is dan ook mijn 4 de poging geweest, ik ga er veel meer tijd in steken om mezelf te verbeten.

Papier : Bristol  210g size : 21x 29 cm
Potloden : Faber- Castell 9000 B - B2 - B4 - B6 - B8 H2 - H6







Aanbevolen post

iguana - leguaan : intricate ink Animals in Detail

For this wonderful iguana, I have taken my time to color, there are so many hours in it! But I  love animals to colorize. First of all i di...