Big Birdy water pens

Het is weekend dus echt wel ideaal om er weer een leuk werkje bij te plaatsen, wat een testje moest worden is nog aardig gelukt, ik wilde eens men Waterstiften testen, je kan er gewoon mee kleuren maar je kan er ook met water mee werken, hoe cool is dit. Dus uiteindelijk na een tijdje nadenken heb ik de ideale tekening gevonden, een vogel! Ok niet een makkelijke dat is waar , maar soms moet men een uitdaging aangaan. Ik had besloten om met warme tinten te werken, dus bruin - gele kleuren. Dan ben ik gewoon begonnen en zien waar het eindig. Ik heb er een  stempel plaatje bijgenomen : om geen verlies te krijgen van men stiften, een zeer goed en bespaar baar techniek is dit. Men tekening , stiften en water meer had ik niet nodig. Enjoy!




Aanbevolen post

iguana - leguaan : intricate ink Animals in Detail

For this wonderful iguana, I have taken my time to color, there are so many hours in it! But I  love animals to colorize. First of all i di...