Mandala Stip - Stippen ( Pointillisme )

Ik heb 3 verschillende tekeningen zitten stippen het noemt dan ook Pointillisme, er bestaan hele gave tekeningen, voor mij was het even proberen. Deze toffe Mandala komt uit het Kaleido color kleurboek. de ander zijn men vogel en een postkaartje. Deze leuke Mandala heb ik gefilmd, dus het was goed door stippen, deze is in gestipt met de ARTIST stiften, een zeer leuk kleurige stift, probeer het zeker zelf eens het stippen, het is de moeite waard om even te doen, en eigenlijk gaat  het nog redelijk vlug. Het resultaat mag er dan ook wel zijn, er is echt geen techniek achter het stippen! gewoon doen wat je zelf wilt, begin te stippen wat je ook doet van tekening het komt mooi uit, ik heb niet geprobeerd met potlood , ik zie daar het nut niet van in dat dit toch waarschijnlijk niet goed werkt en je potlood stuk zou maken! maar wie het probeert die weet. Met verf moet dit ook wel tof zijn.





Aanbevolen post

iguana - leguaan : intricate ink Animals in Detail

For this wonderful iguana, I have taken my time to color, there are so many hours in it! But I  love animals to colorize. First of all i di...